Behov av egentid?

Idag har jag haft Freja hemma från förskolan. Hon skulle till läkaren vid 10.30 och då kände jag bara att dagen blev väldigt upphackad om jag skulle lämna henne på förskolan vid 9, hämta henne strax efter 10, lämna igen vid 11 och sen hämta vid 15. Nej hon fick vara hemma och mysa med oss istället. Hon var så otroligt duktig hos läkaren så jag frågade vad hon ville göra efter vi varit där. 
- Åka äta hamburgare Täby centrum
Haha okej sagt och gjort. Den här hemska mamman bjöd sina ungar på McDonalds idag, fy på mig :) 

Sen somnade ungarna gott i vagnen och jag tog en kaffe på starbucks i lugn och ro, gjorde lite ärenden och hade det gött. Nu när vi kom hem gick Freja direkt och stängde in sig i sitt rum och Selma leker i sitt kök. Jag ligger på soffan och försöker bli av med denna hemska huvudvärk jag dragits med i över en vecka. Jag antar att vi alla tre hade behov av lite egentid :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0