Premiär

Idag sken solen över oss och det var verkligen vår i luften. Efter en lång jobbnatt för Tobbe så kunde han vara ledig idag och vi gav oss ut på en premiärtur med cykelvagnen. Tobbe hade barnen i vagnen och jag cyklade på min nya fina cykel. Jäklar vad kul det var att cykla. Barnen hade det mysigt där bak och Freja somnade som en stock. Hon den lilla tösen som skulle sova hon var såklart klarvaken och låg och babblade. Allt var frid och fröjd tills vi var på väg hemåt. Då flippade båda barnen ut och ville inte alls sitta längre. Men fram tills dess var det magiskt och jag längtar så efter mysiga cykelutflykter i sommar. 




Kommentarer
Postat av: Jessie

Så härligt det låter! Och det får mig att längta till familjelivet och åka på utflykt tillsammans <3 Nu får ni träna lite cykelutflykt så ungarna fattar grejen :D Puss!

2016-03-12 @ 14:37:31
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0