Trött med stort T

Min yngsta dotter har kommit in i en galet jobbig fas. En fas som innebär att så fort hon märker att jag ens är på väg bort från henne så börjar hon gallskrika. Hon bara gnäller och hänger i mina ben och vissa dagar tar liksom mitt tålamod slut. Idag är jag totalt totalt slut och det var så otroligt skönt när Tobbe klev innanför dörren och det blev helg. Äntligen lite avlastning! 

Dagen har vi spenderat med frejas bästis Irma. Vi var en sväng till lekparken och åt lunch och lekte en stund hemma hos dem. Supertrött tjej deckade på två röda i vagnen hem. 

Nu ska jag göra fredag. Tända ljus och äta lite hallon framför en film tror jag. Finns en överhängande risk att jag somnar jag med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0