Vabruari

Jag lovade att bli bättre på att skriva här, det gick ju bra...

Jag skyller på vabruari. Innan jag fick uppleva denna hemska månad med förskolebarn trodde jag som säkert många andra att "hur illa kan det vara?" Ja hörrni, illa kan det vara, riktigt illa. Pratade med min kompis igår ich hon har VABat 11 av 14 förskolesdagar i februari. Vi är inne på rond, ja ni, 4 tror jag. Selma började med öroninflammation, sen kom Freja med halsfluss, sedan Freja igen med något virus på luftvägarna, sedan Tobbe i veckan med hög feber och allmänt kass och igår ringde förskolan. Freja har feber igen. Stackars stackars Freja <3 och Tobbe också för den delen. 
Nu hoppas vi att jag och Selmis håller oss friska!!!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch, låter verkligen inget vidare! Måste ta hårt att vara sjuk i så många omgångar! Håller tummarna för att ni får vara friska nu. Fin du är i dina glasögon förresten <3 Och vilken stor gullunge Selma börjar bli <3 Puss på er!

2016-02-20 @ 11:59:55
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0