Bröllopsfix

Idag var jag hos Caroline som ska sy mim bröllopsklänning och lämnade spetsen jag valt och måttade. Medan vi höll på snackade våra bebisar med varandra på golvet. Perfekt! Om en månad får jag prova första etappen. Det är såååååå spännande att se hur den blir. Vi lämnade Caroline och åkte till Mall of Scandivia för att koll in det centrumet. Jag har inte varit där förut så det var kul att se. Det är inte helt olikt Täby centrum som kag har bara runt hörnet men några roliga butiker finns det och framför allt en massa schysta matställen så jag kommer definitivt åka dit igen. Jag och Selma käkade lunch på Zacalo (tror jag det heter, haha) ett mexikanskt snabbmatsställe med såååå god mat. Äkta mexikanskt inget tacobar inte. Jag och Selma åt tortillas med kyckling, guacamole och mangosalsa. Selma dansade i sin stol för det var så gott. Den tjejen alltså, hon äter allt utom burkmat!
Vi köpte två spetsponchos på Kappahl som jag tänkt barnen ska ha på bröllopet. Här är min inspobild till barnen


Det kommer bli såååå gulligt om de bara vill ha på sig det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0