Sovmorgon utan sömn



Här ligger jag vaken när jag fått sovmorgon, typiskt, men bra tillfälle att säga hej till er. Livet rullar på och jag njuter av att få vara hemma med Selma. Jag börjar inse att det inte är många månader kvar tills jag ska ge mig ut i verkligheten igen efter att ha varit hemma i tre år. Så nu tar jag vara på all tid vi har tillsammans och på fredagarna busar vi alla tre tjejer hela dagarna och nu när våren börjar komma kommer vi åka på en massa roliga utflykter.

Igår fyllde hon ett år min lilla Selma. Ett år, det går inte att förstå. Jag tänker tillbaka på den första tiden med henne i vår familj men allt är så suddigt. Så mycket kärlek, trötthet, chock över att ha två små att älska och ge allt till. Desperationen vi kände när hon bara skrek och skrek. Tänk att den där lilla argisen har gått och blivit den lugnaste och gladaste lilla tjejen som finns. Hon har en stark vilja och är lite utav en dramaqueen när hon inte får som hon vill men för det allra mesta är hon lugn som en filbunke och så otroligt glad. Jag är så stolt över att få vara hennes mamma och se hur hon utvecklas för varje dag. Freja är den allra bästa storasystern som vill krama, pussa och bära. Ibland blir det lite mycket och tårarna sprutar men det hör ju till. Jag är så glad att de har varandra. Det kommer de alltid ha, precis som jag och Misan. 





Kommentarer
Postat av: Jessie

Så fint skrivet! <3 massa kramar

2016-04-10 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0