Trött, tröttare, mamma mickis

Åh herre Gud vad trött jag är. Ögonen faller ihop men ändå ligger jag här och skriver, jag borde gå och lägga mig men orkar inte förflytta mig från soffan.

Idag har jag varit på mitt första pass med Emelie som ska hjälpa mig att komma igång med träningen och kanske lindra lite smärta. Fy fan vad bra det känns efter första passet. Hon förstår verkligen mig helt och fullt och lyckades få till ett pass som jag verkligen tyckte passade mig perfekt. Mycket stretch för att släppa på alla spänningarna i min kropp vilket verkligen behövs. Hon sa så mycket kloka saker så jag känner mig verkligen trygg i hennes händer. Så det här ska bli kul!

Jag kom hem till en glad men trött Freja som hade hängt med morfar medan jag tränade och framförallt till ett skinande hem. Vi har haft städare här idag, så värt. Hon har till och med gjort en handdukssvan så det kändes som jag kom till ett hotell :)
Rekommenderar verkligen rent hemma till er som bor i Stockholm, vi är supernöjda!

Nej hörrni, nu ska jag sova! God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0