Husjakt

Vår husjakt fortsätter och idag var vi på tre stycken visningar. Vi skulle gått på fyra stycken men när vi inte ens gick in i det tredje huset efter att ha sett den "stora trädgården" som var typ lika stor som vårt sovrum gav vi upp. De husen vi var på idag var alla tre så enormt falskt marknadsförda i bilderna på hemnet så i alla fall jag kände att jag tappade hoppet om att någonsin hitta ett hus. Tobbe är fortsatt positiv, det känns skönt för det behövs. Vi är väldigt förtjusta i tanken att kunna bo kvar i Enebyberg för vi trivs så otroligt bra här men det är svårt för det kommer knappt ut något här. Det känns skönt att vi inte har bråttom och måste flytta så vi kan låta den här processen ta lång tid, vi kan vänta på att vårt hus kommer ut. Det är bara jäkligt jobigt att vänta när man bestämt sig. Jakten går vidare och vi fortsätter missbruka blocket bostad och hemnet.
 
Efter visningarna åkte jag och Selmson ut till Åkersberga och fikade med Carro och magen. Selma var på hyfsat glatt humör och vi drack kaffe och delade på två sorters kaka. Alltid lika mysigt att få hänga med fina vänner. Nu ska jag ligga på soffan en stund och bara ta det lugnt. 
 
 
 
Ett sådant hus skulle man ha, svärmors paradis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0