Heja pappa!

Idag är en stor dag för Selma. Pappa Tobbe lyckades natta henne genom att lägga henne i sängen och gunga den. Vi har sådana där fiffiga vyssan lull tassar på sängen. Ett hett tips till småbarnsföräldrar! Hur som helst så är det i princip första gången Selma nattades utan tutte. Så en stor dag idag alltså. Härligt och jag tror det är bra för Tobbe med sådana segrar och sååå skönt för mig som verkligen behövde ett break från selmisen. Hon har inte varit på gott humör idag. Vi var på Ikea och hon skrek sig igenom stora delar. Hon kan bara inte äta när vi är på språng längre, hon har så extremt svårt att koncentrera sig om det händer mycket omkring henne. Jag ska nog ta med flaska i fortsättningen. Jag vill ju ändå försöka fasa ut amningen.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott i vår nya säng som kom igår, så jävla skön! Äntligen en vettig säng som passar oss. 

Natti natt



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :)
Ja mardrömmarna är hemska. Jag som aldrig drömmer (som jag minns i alla fall) annars. Försvinner det efter förlossningen tro?

Kan man sätta Vyssan Lull på vilka sängben som helst? Spjälsängsben alltså?

Svar: För mig försvann dem någonstans i slutet på graviditeten och kom inte tillbaka :)

Jag tror de ska gå att sätta på alla spjälsängar, absolut! Så himla bra man kan bara ligga och gunga sängen med ena lillfingret i sömnen!
Mickis

2015-09-16 @ 17:02:38
URL: http://lyxrus.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0