Glad

Det är så roligt att skriva när ni kommenterar! Verkar som en del nya ansikten hittat hit, vad roligt. Jag blir glad. 

Idag har jag haft en mysig förmiddag med min stora tjej. Vi åkte och träffade Frida och Misan och hängde i en lekpark i höstsolen. Freja åkte rutschkana såklart och bestämde över moster Misan som vanligt. Efter buset var det en trött tjej i bilen hem. Efter lite lunch var det någon som deckade.
Selma hade sovit nästan hela förmiddagen och sen legat och snicksnackat med pappa så de var nöjda och glada när vi kom hem. Det är skönt att Selma är så glad och nöjd nu, det känns betydligt mycket lättare att lämna henne vilket gör både mig ich henne gott. Tobbe tycker ju att det är mysigt att få egentid med henne. 

Nu på eftermiddagen ska jag och barnen hem till min farmor och fika. Vi tar med oss moster Misan och min kusin Marcus och hans flickvän Mickis. Ska bli mysigt!



Jag kom ihåg att fota idag, yey me! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0