Åka rutschkana

Yes! Inatt sov båda barnen gott och det är piggare föräldrar som vaknade idag. Efter frukosten gick vi och köpte kaffe och sedan vidare till lekparken. Selma somnade i vagnen och Freja "ingade" (gungade) och vi åkte rutschkana. I början tyckte hon kanan var läskig så jag åkte med henne men det kom hon snabbt över och kastade sig sedan ut typ 3518 gånger innan vi promenerade hemåt igen. Mysig förmiddag med lilla familjen <3 

Jag inser att jag aldrig skulle kunna bli professionell bloggare för jag glömmer alltid att fota :)

En sovande Selma för några dagar sen när det var kyligare! 



Kommentarer
Postat av: Liv Ringström

vilken sötnos!

2015-09-13 @ 10:55:45
URL: http://diarior.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0