Tröttheten

Här har det varit tyst alldeles för länge nu. Energin har inte varit på topp. En liten bebis som bråkar på nätterna och vägrar sova på dagarna gör att den här morsan känner sig redigt slut. På eftermiddagen när energin är som sämst är det dags att hämta hem min stora älskling och försöka hitta på roliga saker att göra. När barnen sover för natten och jag får lite tid för mig själv ligger jag bara i soffan och stirrar på något dåligt på tv mer orkar jag inte. Men jag älskar ju att skriva här så jag lovar att bättra mig! LOVAR!

Just nu sover båda barnen, tjohooooo! Jag väljer att slappa i soffan istället för att fixa tusen saker hemma. Det är jag värd.

Puss på er kära läsare som hänger kvar ❤️❤️❤️

Försökte göra en pussbild men hur ser man normal ut på en sådan? Nu blev det en annan onormal bild :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0