Spontan söndagsstek

Idag skulle Tobbe göra lammstek till middag. Ett sådant där fantastiskt långkok som står i ungnen hela dagen och som blir såååå gott. När han tog ut steken ur kylen insåg vi att vi nog inte kan sätta i oss 1,6 kg lamm själva så vi bestämde oss för att bjuda in mina syskon och Frida på söndagsstek. Så himla oplanerat och så himla mysigt. God mat, gott vin och bästa sällskapet. Freja var i paradiset med både moster Misan, morbror Calle och Frida som hon älskar. Hon körde i 180 tills hon deckade vid 19.30. En riktigt bra avslutning på en bra helg. 

Imorgon börjar jag och Selma på babysim. Det ska bli så spännande att se hur hon reagerar på vattnet. Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för morgondagen.

Morbror Calle i vår morfars fick och misans hipstermössa 😂😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0