Sova ute

Med andra barnet så tror man (eller kanske borde säga jag!) att det ska vara som med första. Men oj vad det inte alls stämmer med våra tjejer. Freja har alltid gillat att sova i sin säng hemma och inte i vagnen men Selma sover absolut bäst i vagnen, helst medan den rullar. När Freja somnade i vagnen försökte jag ställa henne ute för att sova vidare men hon vaknade alltid på två sekunder. Idag somnade Selma när jag lämnade Freja på dagis och sedan ställde jag henne på balkongen och nu har hon sovit i två timmar! Det har aldrig hänt! Så himla skönt att hon sover ordentligt för första gången på väldigt länge på dagen och i stillastående vagn, jippiiii! Nu får vi se om det händer igen eller om det bara var en engångsföreteelse. Jag hade tänkt åka till Täby C innan jag ska träna med min pt kl 13 men det blev en lugn förmiddag hemma istället, skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0