Storkfest

Idag var det dags för storkfest. Vår egen version av babyshower som mina fina vänner började med när jag väntade Freja. Idag hade vi en för Carro och hennes bebis som kommer i december eller januari. Vi har planerat det här sedan i augusti och det är så skönt att slippa ljuga mer. jag är så dålig på det men vi lyckades väldigt bra. Carro var SÅ chockad, hon hade inte en aning. Hon grät en skvätt när hon kom in i mitt vardagsrum och alla ropade surprise! Det blev så otroligt lyckat. Frida hade bakat helt fantastiskt goda kakor, cupcakes och scones. Jag gjorde cakepops med Bettans hjälp och dekorerade fint hemma. Carro fick en hög med foton på alla deltagare när de var små och skulle gissa vem som var vem. Hon var superduktig och fick ihop nästan alla. Vi gissade födelsedatum, vikt, namn och längd och mamman fick finfina presenter. En väldigt lyckad eftermiddag helt klart.

Nu är jag så trött och ska snart gå och lägga mig. Selma stökade inatt så jag är helt slut. Imorgon ska jag ha kvalitetstid med min stora tjej, det tror jag att vi behöver. Vi har haft några jobbiga dagar där hon inte alls vill vara med mig, bara sin pappa. Men imorgon ska vi umgås, hon och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0