1:a advent: En bild från i år på dig, som symboliserar vem du är

Jag såg en fin julkalender hos unga fru Kajson och bestämde mig för att den vill jag vara med i. Den tjuvstartar redan idag den färsta advent.

Idag ska jag lägga upp en bild på mig från i år som symboliserar vem jag är och det måste bli den här bilden


Den här bilden summerar det här året ganska bra för just nu är jag mamma till dessa två älskade busmonster främst. Jag försöker hitta tillbaka till en liten bit av den gamla Mikaela men just nu är livet väldigt uppslukat av mina små tjejer och det är så jag vill ha det men under nästa år måste lite mer tid in för bara mig. Träning och kompisar det vill jag ha mer av!

Detta är en del i Johanna Kajsons julkalender – vill du också vara med genom din blogg eller instagram så kan du läsa mer här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0