Vilken dag!

Trots ösregn och rusk har vi haft en fantastisk dag ute i skärgården på Urö med vad som känns som min andra familj. Vi har fikat och pratat och bara haft det mysigt. Grabbarna trotsade vädret och åkte ut med båten och fiskade. Tobbe kom hem med en gädda!


Moster Misan tog med sig Freja ut och busade i regnet. En dyngsur men ack så lycklig unge kom in och snodde hela skålen med chips. 
Selma har varit fantastisk! Legat i allas famnar och bara varit totalnöjd. Jag vågar inte ropa hej men både idag och igår har det varit som en helt ny bebis. Antingen hjälper det redan att jag inte äter mjölkprotein eller så vände det bara över en natt men som sagt jag vågar inte hoppas på något.

Efter en fantastisk middag var det trötta ungar i bilen. De somnade som två ljus och nu är vi hemma igen. Barnen sover och jag myser i soffan under en filt. En perfekt regning lördag!

På väg hem stod den här älgkalven på vägen och kollade läget.




Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter som en helt fantastisk dag <3

2015-05-31 @ 09:06:44
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0