Mors dag

Idag är det superkvinnornas dag, mammornas dag. Min andra i ordningen men i år har jag TVÅ små älsklingar. Jag har blivit firad med rosor och ett par jättefina syrenlila hörlurar, himla bra smak mina döttrar har. Nu ska jag lyssna på alla podcasts jag velat lyssna på men aldrig kommit till skott. 

Jag firade även min egen mamma med blommor, choklad och fika. Mysigt att bara hänga med min mamma och mina syskon ensam utan alla respektive och barn, Selma var såklart med men hon sov och Freja var på äventyr med sin pappa. 

Kvällen har jag spenderat med en gallskrikande Selma, så valde hon att fira sin mamma, genom att gå tillbaka till skrikfest. Jaja får nog räkna med bakslag. 

Nu börjar nedräkningen. På fredag går Tobbe på pappaledighet och vi ska vara hemma båda två hela sommaren. Trodde aldrig den här dagen skulle komma. Gud så mysigt vi ska ha. En hel sommar med min lilla familj innan stora tjejen Freja börjar på dagis den 12/8, gaaaah! Jag blir lite gråtmild av tänka på det, då är vår tid hemma slut för alltid. Det känns sjukt att jag inte ska vara med henne hela dagarna, det har jag ju varit sedan hon föddes. Min stora plutt. Hon kommer ju älska det, de vet jag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0