Mjölkproteinallergi?

Idag fick jag nog och ringde min BVC-sköterska för att åtminstone få prata med någon och vi kom fram till att vi ska prova att utesluta mjölkprotein från min kost och se om det blir bättre med lilla magen. Nu skriker hon nämligen även i vagnen så snart har jag inga andra möjligheter än bärselen och min rygg börjar redan nu ta stryk fast hon inte är så tung ännu. 
Det här kanske kan låta själviskt men för mig känns det extremt jobbigt att behöva ta bort mjölkprotein ur min kost, nästan ogenomförbart. Men det är väl bara att ta sig igenom dessa två testveckor och se hur det går. 

Fångade henne på bild under en av de få nöjda stunderna ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0