Min solstråle

Efter en arg förmiddag fick jag äran att umgås med en solstråle på eftermiddagen. Alltså den ungen, hon är så förbaskat charmig när hon sätter den sidan till. Hon charmar sockorna av de flesta. Vi var i Täby centrum och hon gick själv i gångarna och sa hej hej till alla. På Apoteket charmade hon en man så totalt så han kunde inte låta bli att klappa henne på huvudet, det var däremot INTE OKEJ. Haha den blicken alltså :)
Hon får så mycket komplimanger den där tösen och jag kan ju inte förneka att hon typ är det sötaste som gått i ett par skor. Underbara Freja ❤️

Däremot har jag så många gånger undrat varför många inte kan ge ett litet leende till ett barn som kommer fram och pratar så glatt. Istället för att surt bara titta förbi dem. Vad säger det till barnen? Såg att Annika Leone skrivit om det här 

http://blogg.mama.nu/annikaleone/2015/05/28/varfor-halsar-inte-folk-pa-barn/



Mitt lilla vilddjur ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0