Älskade barn

Det har varit några tuffa dagar med Selma det ska jag inte försöka förneka men sedan kommer en dag som den här när båda mina tjejer bara är så underbara. Freja har varit en solstråle hela dagen och Selma gav mig precis sitt allra första leende. Det finns inget mer underbart än att se sina barn nöja och  belåtna, lyckliga. Nu sover Freja i sin säng och Selma på mitt bröst. Jag dricker kaffe och tittar på tv. Harmonisk är vad jag känner mig idag. Lugn och  harmonisk. Låt den känslan få hänga kvar en stund, snälla!

Vi hade en mysig förmiddag på öppna förskolan i Enebyberg, härliga mammor och gulliga barn. Efter det tog vi en omväg hem och Freja busade i gräset. 





Selma posar i sömnen 



Kommentarer
Postat av: Jessie

Men hallå, hur gulliga ungar får man lov att ha?! <3

2015-05-19 @ 18:17:29
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0