Tänk vad lite sömn kan göra...

Jag borde kanske inte skriva det här med risk för att jinxa det men de senaste dagarna har Freja sovit hela nätter och vi känner oss som nya människor här hemma. Tänk vad lite sömn kan göra. Vad mycket mer man orkar med! 
Idag har Freja haft ett av sina värsta trotsutbrott någonsin! Hon ville klä på sig byxor själv men det gick bara inte och hon blev så arg, så sjukt jäkla arg. Jag frågade om jag fick hjälpa henne, då slog hon bort min hand, sa "nänänänä" och la sig ned på golvet och fortsatte skrika. I 20 minuter höll vi på med det här härliga utbrottet. Min syster som var här förstod helt plötsligt att Freja faktiskt kan bli arg. Ingen tror på mig när jag berättar om sådana här utbrott för hon är alltid så glad när vi träffar folk. Eftersom jag är glad och utvilad var det inte så jobbigt att hantera sura Freja. Jag lät henne vara så gick det över efter en stund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0