Lyx

Inatt fick jag sova. Jag behövde bara gå upp och kissa en gång, haha. Men vet ni vad det allra bästa var? Det var att Freja sov ända till 07.30 så jag fick vakna av mig själv innan henne. Det är vad jag nuförtiden kallar lyx! För några år sedan kunde man inte tro att få sova till 07.30 kunde kallas sovmorgon! 

Vi spenderade förmiddagen på öppna förskolan, bakade med trolldeg, pusslade och busade i dockvrån och jag fick prata strunt med de andra föräldrarna. Det är så himla trevligt! Win-win För både mig och Freja! När vi kom hem var vi så trötta båda två så vi somnade och sov i tre timmar! Finns risk för att vi kommer vara uppe lite senare idag än vad vi brukar. Men det har varit en sådan dag här i Stockholm, regn, hagel och snö då får man mysa och vara lite seg!

Nu ska vi laga blodpudding till middag och vänta på att pappan i familjen kommer hem från jobbet, det är någon som läääääängtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0