Fynd!

Jag älskar att hitta bra begagnade saker, det känns så himla bra! Vi har köpt mycket begagnat till Freja. Hennes barnvagn, myspölen som hon äääälskar och hoppgungan hon hade när hon var bebis är några av sakerna. Igår fyndade jag via en grupp på Facebook. Det var en tjej som lagt ut fantastiska bebiskläder för inga pengar alls så jag var där och fyndade. Det bästa var att allt var helt nytt! Det känns bra att lilla tösen i magen får lite som inte är ärvt från storasyster. Jag får fota när det kommit ut ur tvättmaskinen!

Nu sover min lilla prinsessa och jag ska vila en stund för jag sov otrolig dåligt inatt. Det finns verkligen inte en enda ställning som är skön med den här jättemagen. Jag läääääängtar efter att få sova på magen igen, det är bästa ställningen! 

Fialottan i sin fina fina badrock från baby Dior. Den har hennes farmor hittat i en second hand butik för många år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0