Det regnar bebisar

Kanske beror det på att jag själv är gravid eller att de flesta tidningar/bloggar jag läser är mammarelaterat men det fullkomligt regnar bebisar runt om mig just nu. Inte mindre än 5 kompisar väntar litet och så fort jag går in på en blogg tycker jag att de kommer med nyheten om att det väntar smått! Der kommer bli många 15-bebbar det är ett som är säkert! 

Min älskade stora tjej som tröstar mamma när hon är ledsen

Tyvärr är det inte alla föräldrar som får se sina små växa och bli stora. Igår somnade en liten flicka in efter kamp mot cancer. När jag läste deras historia grät jag som ett litet barn. Jag gick direkt in och skänkte pengar till barncancerfonden genom att skicka HOPP till 72900. 50 kr är inte så mycket för dig men det kan göra enorm skillnad. Bidra du med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0