Dålig dag

Idag har den här kroppen haft en dålig dag. Har ont hela tiden, känner mig aldrig pigg och har absolut noll energi. Försöker hitta en ställning som är skön att sitta eller ligga i men det går inte. Har haft förvärkar hela kvällen. Tycker extremt synd om mig själv. Lilltjejen i magen har sparkat så mycket på samma ställe så jag fått ett blåmärke på magen, är det ens möjligt?
 Ni får stå ut med en riktig gnällspik just nu. Imorgon går jag in i vecka 37, det känns som en oerhörd lättnad att vi närmar oss slutet. Jag längtar efter energi, men framförallt efter att snusa bebisnacke!!! 

Idag har jag tvättat bebiskläder och kokat mininappar. Börjat packa väskan så smått och skrivit en lista på vad som behöver köpas. Det är inte mycket men några saker som vi vet kan vara bra att ha med/ha hemma efter erfarenhet när Frejski föddes. Amningsnappar måste vi ha och lite ersättning. Med Freja behövde vi skjuta till ersättning i början för hon gick ned så mycket i vikt. 

En som inte varit på dåligt humör idag är min lilla Freja, hon har hoppat i vattenpölar med sina nya gummistövlar, jagat labrador hemma hos Sandra, tvångskramat lilla Vera som blev lite ställd, bakat med trolldeg, ritat med kritor och busat en massa med mamma.  Hon har det bra hon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0