Leva livet, kom så ska vi leva!

Imorgon åker vi hem efter två veckor på Gotland. Vi har gjort så mycket och jag har helt enkelt ingen tid för mig själv just nu. Selma är på mig dygnet runt så tiden att titta in här finns helt enkelt inte men jag försöker skriva lite när jag hittar tiden, hoppas ni kikar in ibland ändå! 

Vi har haft det underbart trots att det varit väldigt kallt, det var först nu sista dagarna som värmen kom och vår lilla fisk Freja fick bada bada bada! Hon är tokig i vatten den där lilla tjejen. 

Vi var på kneippbyn och hälsade på Pippi i förra veckan och jag kan garantera att det var den lyckligaste dagen i frejas liv. Hon skrek glädjetjut när hon fick gå in i villa villekulla och hälsa på Pippi och lilla gubben. Hon dansade under sångstunden med Pippi, prussiluskan och Kling och klang och applåderade under Pippi-showen. När jag tänker efter var det nog en av de bästa dagarna i mitt liv också, att få se henne så där jäkla lycklig! 






Haha Freja ser så sammanbiten it för Tobbe håller hårt i henne men hon var så lycklig! Om ni undrar vem den glada gubben dör bakom är så är det min lillebror :p

Hennes fina pappa köpte en pippidräkt Och hon var tvungen att dansa på bordet av lycka! 

Vi har varit vid raukarna, haft farmor på besök och mormor och morfar var här över midsommar, alltså frejas mormor, morfar och farmor. När de åkte hem kom frejas morbror så det har varit fullt ös.  Det har varit så mysigt och vi åker hem med en massa härliga minnen i ryggsäcken. Min lilla familj <3
























Underbar start på sommaren. Nu åker vi hem och laddar för bästis bröllop på lördag!



Kommentarer
Postat av: Bästis

Åh ser sagolikt ut, så mysigt! Längtar efter er så tur ni kommer hem nu!

2015-06-29 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0