Plötsligt händer det

Båda barnen sover middag samtidigt, så skönt men jag ligger på soffan och känner mig deppig. Jag är så jävla trött på den här sommaren. Om en vecka börjar Tobbe jobba igen och vi har haft typ 5 dagar sol. Skitsommar. Hur ska man överleva vintern när man inte fått tanka energikontot med sol under sommaren? Jag som sett fram emot att bada bada bada med Freja den här sommaren. Nästa sommar drar vi till Frankrike, det är ett som är säkert. 


På förmiddagen tog vi med oss barnen och mötte upp Misan hemma hos vår farmor. Hon längtade efter oss och beställde fika i form av prinsesstårta. Klart att hon skulle få det lilla farmor. Freja blev så glad att se henne så hon sprang fram och gav henne en stor kram, gissa om det var någon som blev lycklig! 

Matchande fikadamer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0