Vår lilla stund

Så här i andra graviditeten har jag inte samma tid att känna efter som jag gjorde när jag var gravid med Freja. Men varje kväll har vi två en egen liten stund. Så fort jag sätter mig ned och slappnar av så sätter du där inne igång och rumlar runt. Jag kan se det på utsidan nu och du är en riktigt vilding. Freja var lugn som en filbunke i jämförelse och jag älskar det. Varje kväll morsar du på morsan och vi får ha vår egna lilla stund. 
Jag är så spänd på att då träffa dig. Är du en liten kille eller en tjej? Ingen är mer nyfiken än jag, jo möjligtvis din gudmor :)
Vi älskar dig redan lilla skrutt!

Storasyster längtar också efter dig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla spännande att inte veta... och så jäkla jobbigt :) /GM

2015-02-05 @ 17:17:49
Postat av: Jessie

Så spännande och kul <3 Och alltså freja, saknar den busen! Och dig såklart :)

2015-02-05 @ 18:38:57
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0