Meltdown

Jag berättade i förra inlägget att vi skulle hälsa på på en förskola i fredags och det gjorde vi. Pedagogerna verkade supergulliga och allt såg bra ut på pappret men jag gick därifrån med en stor fet klump i magen och i bilen påväg hem bröt jag totalt ihop och började storgråta när jag pratade med Tobbe. Jag tror att det kanske var lite mycket som hänt de senaste dagarna och när vi hälsade på på förskolan fick jag panik och blev jätteledsen. Jag grät typ resten av dagen, jag vet inte riktigt vad som hände. Tror jag blev mer rädd av allt på sjukhuset än jag trodde och känslorna var verkligen utanpå. 
Men desto mer jag tänkte på förskolan vi besökte desto sämre kändes det. Det var helt enkelt inte rätt. Innebär det att vi får vänta tills i augusti med en plats till Freja så får det vara så för jag tänker inte sätta henne där det inte känns bra, det vägrar jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0