Boa-fasen

Jag känner så väl igen det som händer i mig nu för det var precis likadant när jag var gravid med Freja. Nu är det dags för boa-fasen. Det kliar i fingrarna och det är så mycket jag vill fixa här hemma innan bebben kommer. Det är lite jobbigt då att jag typ inte får göra något alls eftersom jag måste ta det megalugnt. Men idag åkte jag och Freja till stinsen för att shoppa lite till lillplutten. Vi har det mesta men vi behövde en tunn våroverall och jag vill att de första kläderna ska vara egna. Frejas allra första kläder har jag sparat i en minneslåda tillsammans med lite andra minnesgrejor och det vill jag göra den här gången också. Vi köpte även en filt som bebisen ska få på BB. Den filten som Freja fick på BB älskar hon fortfarande och använder som snutte tillsammans med Ninen. Jag är jätteskraj att den ska komma för tidigt och har börjat tvätta kläder, planera vad som ska med till sjukhuset och komma iordning lite. Hoppas den vill stanna där inne i värmen en stund till :)

Nu vilar jag i soffan, äter en macka och ska snart gå och lägga mig. Det behöver jag för Freja gick upp 05.10 imorse, phew!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0