Två år

Imorgon fyller Freja 2 år. Det är helt galet att tänka tanken att för två år sedan idag hade jag inga barn, idag har jag två och imorgon fyller min stora lilla tjej 2 år. Min lilla bebis som kom ut till världen med ett vrålskrik som nu har en väldigt stark egen vilja. 

För två år sedan gick jag runt hemma och surade för att värkarna jag haft under dagen hade avtagit och jag trodde inte att hon någonsin skulle komma ut. Men så natten till den 4 december satte det igång på riktigt. Vid 9.30 på morgonen fick vi åka in till förlossningen och 18.29 kom hon ut. Det finaste jag någonsin sett och jag minns att jag sa "Freja! Hon är verkligen en Freja" och så fnissade jag och grät på samma gång. Den där första minuten med bebisen på bröstet, det finns absolut ingenting som kan slå det, ingenting. Det är det absolut häftigaste som går att uppleva. Jag avundas er som har det framför er. 

Imorgon börjar vi dagen med sång och paket. 



Älskade skruttfia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0