Lucka 7,8,9

Jag har mått skit de senaste dagarna och inte orkat något alls så jag har glömt av kalendern. Nu får ni flera på en gång så kommer dagens sen.

Lucka 7: En bild på det roligaste minnet från i år

En av de bättre dagarna i år var helt klart dessa fina människors bröllop. Efter jag hållit mitt tal kunde jag slappna av och ha KUL! Selma var bara 2 månader gammal så det blev inte så sent men fy fasen vilken lyckad tillställning <3

Lucka 8: En bild från något födelsedagsfirande du varit med om i år. 

Här borde jag visa en bild från min 30-årsfest men det finns INGA bilder. Haha. Det var för kul helt enkelt. Jag får visa en bild från frejas Pippikalas som var nu i helgen. Finaste Freja och Elsa <3



Lucka 9: En av de första bilderna på dig och ditt barn tillsammans

Den första bilden från mobilen på mig och lilla lilla Freja. En ack så stolt mamma med den finaste lilla personen i världen. 

Och här den första mobilbilden på mig och älskade älskade Selma. Tänk att jag få göra detta två gånger. Jag är så enormt tacksam.

*Detta är en del i Kajsons julkalender - vill du också vara med så kan du läsa mer här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0