Glädjetårar på Ica

Imorse var vi supersena till förskolan för den yngsta fröken Glavare bestämde sig för att ta en rejäl sovmorgon för att sedan vakna vrålhungrig. Jag stoppade ned Selma i bärselen efter att jag hastat i henne en portion gröt och jag och Freja tävlade till dagis. Fem minuter sent kom vi så det var ingen fara till slut. Freja möttes av fröknarna som kom med svenska flaggan och grattade på försenade födelsedagen. Freja blev alldeles till sig över att bli firad ännu en gång. Freja har så fina fröknar så jag blir alldeles rörd. <3

När jag lämnat busungen tog jag och en skrattande Selma i bärselen en tur till Ica på torget för att handla några få grejor. På väg in får jag ett meddelande och tar upp telefonen. Ser att det är från Carro och antar att hon vill höra om jag vill ses något i veckan eftersom hon nu är ledig. När jag såg en bild på en underbar liten bebis och ett meddelande om att han var här blev jag totalt chockad. Det var så oväntat. Han skulle ju komma efter jul, kanske inte ens i år. Men nu är han här lilla bebis Sundström och jag är så lycklig för mina fina vänner och deras lille prins. Där stod jag på Ica med mobilen i handen och tårarna sprutandes. Jag tappade helt fokus och har ingen aning om vad jag kom hem med. 
Grattis mina älskade vänner, jag ser så oerhört mycket fram emot att få träffa min gudson och få vara med och se honom bli en liten person <3


Nu är vi mammor båda två, vem kunde tro det när vi här var på väg till Kreta för att ha kul en vecka för massa är sedan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0