Försenad lucka

Igår blev jag så arg på bloggen som kraschade när jag hade skrivit ett långt inlägg med dagens lucka att jag jag inte orkade göra om inlägget. Dumma blogg.se appen.

Nu försöker jag igen med lucka 5: en bild från den lyckligaste dagen i år.

Denna luckan är lätt. Det måste bli en bild från den 9 april när älskade Selma kom till världen. Äntligen var lillasyster här. Fy tusan vad jag kämpade och slet, grät och hade panik men när hon äntligen var ute glömde jag direkt all smärta och allt som gick fel. Hon var här! Vår familj fick en fjärde medlem och Freja blev storasyster, den allra finaste storasystern någon kan tänka sig <3



*Detta är en del i Kajsons julkalender - vill du också vara med så kan du läsa mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0