Slumpens dag

Jag tycker det är svårt att göra upp planer just nu, jag följer Selmas mat och sovklocka. När vi lämnat en ledsen Freja på föris (ush vad hemskt det är) sov Selma en stund i vagnen så jag tog en kaffe på fiket här på torget. Selma vaknade och var på strålande humör så vi gick ner på öppna förskolan som också ligger hör på torget. Satt och pratade lite med pedagogen där när jag fick ett meddelande av Josefin som var på torget med lilla John så hon kom ner och hängde en stund. Selma och jag gick hem, åt lunch och sedan vattnade jag alla blommor medan Selma gymade med Pingu, då var Josefin på torget igen så hon kom hit på en kopp kaffe och lunch för henne. Vi satt ich snackade tills det var dags att hämta vora stora tjejer på förskolan. En helt oplanerad dag som helt plötsligt blev fullspäckad. Himla trevligt tycker jag!

Men alltså vi måste prata om det här med eftermiddagarna efter föris. Varför har ingen sagt hur jobbigt det är? Fy tusan. Efter middagen orkar Freja helt enkelt inte mer och bara surar. Vad ska man göra? 

Selmis är gullig på öppna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0