Tanka energi

Idag fick jag oväntat hänga med en av mina bästa vänner. Vi var i Täby centrum och fikade länge bara hon och jag, och Selma förstås men hon sov i vagnen. Det är otroligt hur mycket energi man kan tanka av att bara få vara med en av sina närmsta vänner. Att få prata om allt mellan himmel och jord eller om ingenting alls av värde. Så himla skönt och jag blir så glad av att få hänga med henne! 

På eftermiddagen tog jag en promenad i skogen med min lilla familj. Freja sprang lyckligt runt själv och samlade kottar, pinnar och stenar medan lillasyster sov gott i vagnen. Det är så härligt att se en ettåring upptäcka världen, vända och vrida på allt som kommer i hennes väg. Det kan ta en timme att komma ett par hundra meter men det är underbart och har man ingen tid att passa varför inte låta henne få upptäcka! 

Nu passar jag på att njuta av en stund för mig själv i soffan medan barnen sover, snart vaknar nog Selma och vill ha mat!

Det är bra vackert ute just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0