Lugna gatan

Inatt fick jag sova och till och med vakna innan Freja men ändå är jag totalt slut i kroppen. Jag orkar inte göra speciellt mycket alls. Har plockat lite hemma och fixat inför lillans ankomst men efter en stund måste jag sätta mig ner och vila. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig genom en förlossning men Tobbe säger att jag kände exakt likadant inför förra gången. Det är skönt att ha någon som var klar i huvudet och kommer ihåg saker, haha. 
Jag har värkar men väldigt väldigt svaga, känner inte alls att det är något på gång. Jag börjar tro att det kommer bli igångsättning vilket jag helst inte vill men blir det så så blir det så. Bebisen och kroppen bestämmer, inte jag. 

Nu tittar jag och Frejski på Pippi och pappan lagar mat. Sen när vi har ätit ska vi gå och lägga oss både jag och Freja. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0