Långfredag

Idag är det långfredag så pappan i familjen är ledig. Ingen är gladare över det än Freja. Den tjejen älskar sin pappa! 

Vi spenderade morgonen med långfrukost och lite städ här hemma vilket var välbehövligt. Sedan åkte vi hem till Carro för födelsedagsbrunch. Carro fyllde nämligen hela 30 år igår. Fy sjutton vad vi börjar bli gamla :) 
Allt var så fint ordnat och maten var ljuvlig. Freja åt nog en hel melon, mango, korv, köttbullar, ost och smoothie. Inte så konstigt att vi hade en liten olycka senare och fick låna deras badkar, haha. Freja som älskar att bada var mycket nöjd. 
På väg hem somnade liten som en sten i bilen, inte så konstigt! 
Nu sitter vi och kollar på Lotta på Bråkmakargatan medan Tobbe lagar middag. Det har med andra ord varit en riktigt härlig långfredag!

Jag måste verkligen bli bättre på att fota. Idag hade vi tagit fram kameran och laddat batterierna men såklart glömde vi den i hallen här hemma. Mobilen glömmer jag också att fota med. Det är tråkigt men jag säger alltid att jag är för upptagen med att uppleva det, det är väl positivt?

Här är Freja påskfin innan vi åkte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0