Hej kroppen!

Wow vad jag är imponerad av min kropp. Jag minns att jag kände likadant efter att Freja kom. Jag är så fascinerad av vad den klarat av och nu 1,5 vecka senare börjar den kännas ganska "normal" igen. Inga krämpor, jag kan böja mig ner obehindrat och idag drog jag till och med på mig ett par jeans jag hade innan jag blev gravid och de sitter inte ens tight. Jag säger bara wow! 
Jag är extremt sugen på att börja träna och röra på mig men det får räcka med promenader nu i början innan återbesöket hos barnmorskan, vill inte göra något förhastat och göra illa mig. I höst blir det strong mama pass på sats med Josefin och hennes lille som kommer i juni, det kommer bli grymt, jag är så taggad.  

Jag och Selmis myser i soffan medan storasyster sover middag och pappan är och handlar virke till uteplatsen. 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Snygg du är! Och vad glad jag blir att läsa att du och din kropp mår bra :) Hoppas att du fått sova lite mer också. Kramar

2015-04-20 @ 15:33:58
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0