Heffaklumpen


Här är Heffaklumpen minsann! Jag greppar fortfarande inte hur en liten person får plats där inne, det är så häftigt! 

Klockan är nu 08.37 och min lilla ängel sover fortfarande. Vi var uppe 5-6.30 men sen fick jag henne äntligen att somna om och nu fick jag lite mer sömn, härligt! Tobbe kom dock in och sa att det snöar, det känns mindre härligt!!!

Idag ska vi hem till min farmor för lite påskmys. Min fina farmor som blir 93 i år. Som busar med Freja och tar hand om alla familjens katter. Hon är världens häftigaste tant!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Så fin du är! <3
Hoppas att ni får en riktigt mysig skärtorsdag! Massa kramar <3

2015-04-02 @ 11:38:18
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0