Härlig dag

Idag sken solen över Stockholm och jag kände mig pigg i kroppen! Äntligen! Det var vi tvungna att fira med att hitta på något mysigt så vi mötte upp Carro och John ute vid Domarudden i Åkersberga för lite bus i lekparken för Freja och lunch i solen. Freja var så glad och nöjd och satt lugnt med för både lunch och fika, stora tjejen. Selma sov lugnt i vagnen nästan hela tiden. Så himlans mysigt att hänga med min bästis som också är Selmas gudmor och hennes fästman. 




På eftermiddagen kom faster Johanna och kusinerna för att hälsa på den nya familjemedlemmen men framförallt för att busa med Freja. Freja fullkomligt älskar Isabelle och tjöt av skratt hela tiden. Behöver jag säga att det var en glad och nöjd liten tjej som somnade gott nu på kvällen?!
Nu sitter jag med en sovandes Selma i soffan och äter chips och kollar på tv. Man kan ha det sämre.

Så här ser Selmis ut efter att ha käkat allt mamma kan erbjuda och sedan tryckt lite ersättning på det, haha. 


Kommentarer
Postat av: carro

Jättemysigt ♥ fina barn ni har

2015-04-19 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0