Good news!

Idag är en himla bra dag. Jag var precis på BVC med Selma för att väga henne igen och hon har gått upp 300 gram, äntligen är hon uppe över sin födelsevikt och det känns så skönt! Jag förstod att det måste gått åt rätt håll för hon har fått en gullig liten mage och inatt sov hon i egen säng hela natten. Somnade vid 23, åt vid 01.30 och somnade om i sin säng till 05. Jag känner mig utvilad för jag har fått sova i min egen säng med bara Tobbe bredvid mig. 

Idag är sista dagen Tobbe är hemma och det känns nervöst men det kommer gå bra. På fredag tar vi med oss Sandra och Vera och åker till rönninge by och kollar på djuren och grillar korv, då sover förhoppningsvis Selmis i vagnen så kan Freja få klappa getter! 




Kommentarer
Postat av: carro

Aah mega gullig bild

2015-04-22 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0