Lördagmorgon

Lördagmorgon betyder sovmorgon för mig! Tobbe går upp med Freja och jag får sova vidare, det är underbart även om jag oftast inte sover utan ligger i sängen, surfar lite, läser eller kollar på något på paddan. 
Jag tycker det är så mysigt att lyssna på Tobbe och Freja när de busar ute i vardagsrummet. Freja snackar kinesiska och är jätteglad och Tobbe leker! Nu sjunger dom prästens lilla kråka och busar. Det finns inget bättre eller tryggare än att höra min lilla familj där ute! Jag hatar när det är tyst, har alltid gjort. 

Idag vet jag inte vad som står på schemat men något mysigt blir det. Sen ikväll kommer mina föräldrar hit och ska barnvakta Frejski för vi ska ut och äta. På måndag är det fem år sedan jag träffade mim blivande man, det måste vi fira! Tänk, fem år senare så har vi en liten dotter, två katter, lägenhet, bil och är förlovade, vem kunde tro det den där dagen i september för 5 år sedan? <3




Kommentarer
Postat av: Jessie

mys <3 längtar efter er

2014-09-27 @ 16:13:56
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0