Deppig

De senaste dagarna har jag känt mig jättelåg. Deppig och som en dålig mamma till Freja. Jag har ingen energi och jag får så dåligt samvete gentemot Freja eftersom jag inte ger allt. Jag antar att man måste inse att man som mamma är mänsklig. Det är fortfarande så att man har dåliga perioder och inte kan vara energisk alla dagar i veckan 365 dagar om året. Jag vet ju att jag blir såhär ibland, det kommer inte försvinna för att jag är mamma. Jag får glädjas åt att det var länge sedan jag kände mig som jag gör nu så det går åt rätt håll! 

Imorgon ska jag och Freja på återkoll till läkaren efter hennes urinvägsinfektion och sedan ska vi hänga med frejas kusin Isabelle, det ska bli mysigt, får passa på att ladda positiv energi från busungarna. Freja älskar verkligen alla sina kusiner och är som en liten solstråle när hon träffar dem!

Nu ska jag sova och hoppas jag vaknar med en bättre känsla i kroppen imorgon! 




Kommentarer
Postat av: Jessie

<3 Alltså måste bara berätta för det är så himla märkligt samband, för jag är också så fruktansvärt deppig och ångestfylld. Har varit det hela veckan och har inte mått såhär på ett par år. Tänker om det har med nåt sånt märkligt som vädret, månen eller vad vet jag. Det hade varit skönt om det berodde på det :) Men du ska inte ha dåligt samvete, för oavsett om du mår dåligt just nu så är du ändå den bästa mamman Freja kan ha, ingen ingen ingen är bättre på att vara hennes mamma än du <3 för du är fantastisk, det vet jag <3 Massa kramar och kärlek <3

2014-09-24 @ 09:47:58
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0