Alla ska få som de vill

Ibland är det en pers att vara mamma och matte. Det är alltid någon av dem som vill ha något NUUUuU!! Är det inte Freja som pockar på min uppmärksamhet så är det katterna.
 -Mamma mamma mamma titta, säger en tjej som precis lärt sig prata.
 -Mjaaaaaaaaao, släpp ut mig NU matte, gnäller Elmo vid dörren och samtidigt står Milo och krafsar sönder toalettdörren för han vill in till sitt vattenglas (!). Igår när vi höll på att ordna frukost så gallskriker Freja för att hon är hungrig och för att jag inte kan ha henne på armen och fixa frukost samtidigt. Precis då spyr Elmo en gigantisk megaspya på köksgolvet och jag ser att Freja är påväg rakt emot den, släpp allt för händerna, fånga bebis som blir hysterisk för att hon inte får som hon vill och försöka torka kattspya med bebis på armen... Ja hörrni hur ska det gå när vi har två kids? Phew! Jag blir trött bara av att tänka på det!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och göra ordning mig för om en timme kommer Anna hit, det var sååååå längesen vi sågs så det ska bli så himla mysigt!!










Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha det låter minst sagt lite kaos ibland :D Men ändå, vilket härligt kaos :) Och snart kommer jag som kan va lite extrahjälp ett par dagar, ser så himla mycket fram emot det! <3

2014-10-30 @ 09:27:28
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0