Upp och ned, hit och dit.

Just nu är det inte lätt att veta hur dagarna kommer se ut med min lilla tjej. Förut visste jag att hon sov mellan 9-11 och sen en kortis på eftermiddagen runt 15 men nu är inget sig likt. Nu har hon knappt sovit något alls på dagarna de senaste två dagarna och haft kanonnätter, sovit från 19-07. Inatt sov hon till 05.30 och nu sover hon igen. Jag tror att hon är påväg mot en nap om dagen men är inte riiiiktigt där ännu. Det gör inget, vi får helt enkelt se till att hålla dagsplaneringen lite öppen just nu.

Vi har haft några mysiga dagar med Jessie på besök från skåneland. Freja fullkomligt älskar henne och är grymt besviken att hon inte var här när vi vaknade imorse, det är så tråkigt med bara gamla mamma. 

Idag snöar det här i Stockholm vilket jag tycker är supermysigt. Jag älskar att vi har alla årstider även om jag tröttnar på vintern typ i februari och vill ha vår!!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Den där ungen alltså <3 Tur att jag åkte hem igen så att hon kan få lite rutiner igen, haha. Det var dock ganska tråkigt att inte vakna av en massa frejasnack idag! Puss <3

2014-11-06 @ 16:32:55
URL: http://jessiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0