Trött, tröttare, Freja och mamma

Herregud vad trötta vi varit idag både jag och lillplutten. Vi var på öppna förskolan en stund på förmiddagen men Freja blev så trött så vi blev tvungna att åka hem. Hon somnade som en sten och sov i tre timmar och detsamma gjorde jag. Det har känts som min hjärna är sås hela dagen, ingen kul känsla. Freja fortsatte vara trött och gnällig på eftermiddagen och jag ville bara fortsätta sova. När klockan slog 19 så somnade Freja i sin säng som en liten gris och nu ska jag gå och göra detsamma. Hoppas på en piggare dag imorgon för då ska vi göra spännande saker jag och Tobbe. Freja får vara hemma med sin morfar en stund för hon får inte följa med... Spännande!

Duktiga flickan som hjälper mamma bära påsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0