Storasyster

Freja ska bli storasyster och idag var vi på ultraljud. Jag är nu i vecka 19 och idag hade vi hoppats på att få reda på om Freja ska få en lillasyster eller lillebror... Det var som att bebben i magen skrattade oss rakt i ansiktet, vände sig om, la benen i kors och drog upp knäna mot magen. Allt för att ingen skulle få se vad som lurar där inne. Snacka om att man blev ställd. Här har vi bestämt oss för att vi vill veta men bebben har bestämt sig för något helt annat, haha jag gillar att hen redan har en stark vilja, en äkta Glavare. Det kommer alltså att bli livets överraskning att få veta först efter den kommit ut, inte alls vad vi hade tänkt oss.

Ikväll har jag haft Kicki och Carro över på den kaosigaste middagen ever men det blev bra och väldigt trevligt till slut. Freja var på ett fruktansvärt humör och skrek hela tiden jag lagade mat, ville inte äta mat själv och var allmänt gnällig. Maten blev i alla fall god och sällskapet var bäst ❤️




Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis!!! Vad roligt!! :)

2014-11-28 @ 13:23:24
URL: http://lillaniniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0