Mini-SATS

Imorse åkte jag och Freja iväg till sats för att testa mini-sats. Jag var supernervös för att lämna henne men min lilla solstråle tyckte att det var toppen. Så fort vi kom innanför dörren så sprang hon iväg, hittade en leksak och glömde bort mig. Jag passade på att smita när hon inte såg och jag såg genom fönstret en superglad tjej de gånger jag passerade. De ropade ut frejas mamma i högtalaren en gång men det var för att hon hade bajsat, de byter inte blöjor. Så efter ett blöjbyte fick jag träna vidare. Så himla skönt att det gick bra, då kan jag kanske få träna lite och få ordning på min onda rygg!
Efter gymmet blev det lunch och hem för att sova, både jag och F deckade som små grisar. En himlans bra dag!

Imorgon är det dags för vaccinering för Freja igen, mindre kul och sedan har vi inga planer så vi får se vad som händer och hur lilltjejen mår! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0